Stiglo je novo doba..Doba, drugačijeg razmišljanja, pogleda..Doba gde se više pažnje posvećuje informacionim tehnologijama a sve manje poslovima koji su do nekih 80 tih godina "vedrili i oblačili na ovim prostorima"..
Običan rad svodi se na najmanju moguću meru, fizičko prisustvo postaje sve manje potrebno, a neizvesnost oko posla i opstanka lebdi nad glavama radnika kao "mač"..
Pitanje je: Šta uraditi i kako se zaštititi od tih pretnji gubitka posla..Rešenje je,rad dodatnog posla, nešto drugo, uz taj koji imamo jer ako ostanemo bez tog izvornog, onda ima neka alternativa. Ovo je doba marketinga i posla u tom smislu i svako ko se u tome prepozna i ima afiniteta za komunikativnost, okretnost, može se nadati uspehu..
Ljudi postaju članovi raznih mrežnih organizovanja, postaju članovi Medjunarodnih kupovnih zajednica i time sebi poboljšavaju lični budžet..Postaju članovi u programu lojalnosti i vrše preporučiteljski marketing a time ne samo da štede već i zaradjuju na svojim kupovinama..
Pitate se, da li to može..Može, jer postoji jedna najveća Medjunarodna kupovna zajednica koja na prostoru Srbije ima više od 100 hiljada članova...Probajte, i uverite se da to sve funkcioniše.