Debora Šnajder iz Mineapolisa, SAD, pobedila je, između milion i četiri stotine hiljada učesnika, na konkursu za najbolju reklamnu poruku za automobile fabrike „Plimut“. Za 25 reči, koliko sadrži jedna jedina rečenica njene parole, ona prima svakog meseca po 500 dolara!
Računajući prosečan ljudski vek, Debora Šnajder će do kraja života dobiti oko 12 hiljada dolara za svaku napisanu reč!
Jedan od NAJVEĆIH AKVARIJUMA u Evropi nalazi se u Monaku, u podzemnim prostorijama Okeanografskog muzeja u ogromnoj klisuri Sveti Martin.
U zgradi su uređene bogate naučne knjižnice, laboratorije i svečana dvorana za održavanje predavanja i naučnih skupova.
Naziv PAPRENA CENA je veoma starog porekla. U stara vremena je potražnja bibera bila dosta velika, a pošto je biber stizao u Evropu dugim i nesigurnim putevima, to je njegova cena bila veoma velika.
Ponekad veća od cene zlata. Zato se za preterane cene počeo upotrebljavati izraz "paprena cena" ( biber je imao naziv papra ).




